poniedziałek, 14 grudnia 2015

Notcia o tolerancji i okładka!

Dziś piszędo wss ja Kadżka. Jestem zbulwersowaną waszymi zachowaniami, a el teraz nie o tym. Chciałabym powedzieć, że ważną kwestią jest różnicawieku/! I okłątki tak wiec pokaże wam ładne wspomnienie z wakacjia zaraz okłądka. moja znaJOMA ma bogatego starszego męża i go bardzo kocha. TAK WIĘC TROCHĘ SZACUNKU, A TERAZ ZDJĘCIA Z WAKACJI JEDNEJ PARY <3:





 JEST! BYŁA LEGENDA JEST I OKŁADKA <3 OMG OMG OMG!!!
 CO O NIEJ SĄDZI? JESTEM ZA!
Negocjujemy ceną i już niedługo na Empic.com będzie dostępna!








Walczę by zwyciężyć!
Sumer love bich.





28 komentarzy :

  1. Ja pierdolę... co to jest???

    OdpowiedzUsuń
  2. To z wakacji to ty i twój ojciec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie heituj. spokojnie kurwa nie/!!! WALCZĄ BY ZWYCIężyć!!! Tylko spokoje!!!!

      Usuń
    2. Ja tylko zapytałem czy to ty. Spoko, luz.

      Usuń
  3. OMG ta okładka jest booooooooska<3333333!!!
    Nie mogę się doczekać, kiedy dostaniemy pierwsze egzemplarze książeczki <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie targujecie ile dopłacić, by to zamieścili na Empik.com to nawet na wiochę nie zasługuje. Paint czy mi się wydaje? Chociaż wróć xD link źle napisałaś(Empik.com nie Empic.com). Sama sobie wstukaj. Jakieś coś inne wyskakuje i chyba tam książek (nawet pseudoksiążek) nie sprzedają. Sama nie wiem czy ten alfabet tam to japoński czy chiński :')
    A i post nic nie wnosi o tolerancji. Raczej o braku mózgu twórcy. Jaka różnica wieku? Sama na jeleniu pisałaś, że masz 14 lat (tu w zakładce znowu co innego), a połowa komentatorów to w tej okolicy wiekowej a jeśli nie to starsi i mądrzejsi.
    Znajoma? Nawet jeśli to serio jej zdjęcia (pewnie google grafika) to czy pozwoliła ci je tu publicznie wstawić? I są to jej zdjęcia i jej mąż(pewnie wszystko dalej zmyślone), więc czemu mamy z ich powodu mieć do ciebie szacunek? Chyba większość z nas powie, że nie będzie szanować kogoś takiego jak ty co za negatywne zdanie lub próbę poprawienia wyklnie. Sorry znowu się błaźnisz.
    Twoje bajki o sobie, z jelenia i stąd, zaczynają się mieszać i każda jest inna. Czyli sama podkładasz sobie kłody pod nogi i się demaskujesz. Sorki twój błąd, a nie nasz. W twoje bajki, że to na serio i tak nikt nie wierzy, a jeśli jest pozytywny komentarz to pewnie dla jaj.

    Sianomyśliciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zdałam sobie sprawę, że gdyby to faktycznie wylądowało na półkach to zostałabyś pozwana o prawa autorskie :') Sauron i jego wieża nie należą do ciebie.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    2. Kaczorowi już brakuje pomysłów xD

      Usuń
    3. Haha racja xD ja to czekam, aż pojawią się w tym czymś Hanka Mostowiak i krwiożercze kartony xD

      Sianomyśliciel

      Usuń
    4. hahaha xD niech jeszcze Dodę do tego dokooptują, to będzie boskie.
      A żeby trochę się pośmiać
      Hanko, Hanko czemu rypłaś w karto/
      Hanko, Hanko kto ci wydał prawko?
      Hanko, Hanko czemu rypłaś w karton po tv?

      Usuń
    5. Haha xD a potem pojawią się jeszcze politycy!
      Teraz czekać na hejt trolli!

      Sianomyśliciel

      Usuń
    6. Znaczy masz na myśli ten cyrk z Wiejskiej?
      To będzie boskie!!!

      Usuń
    7. Ej, napiszmy im, że zrobimy taki deal: One powiedzą "Tak jesteśmy trollami a to opko to parodia opowiadanek o Mary Sue" a my nadal będziemy czytać ich opowieść. Tyle tylko, że już będziemy wiedzieć na czym stoimy.

      Usuń
    8. Cyrk śmiechu xD
      Anonimie z 09:48 dobry pomysł. Ale pewnie nie przystaną, bo "nie są trollami".

      Sianomyśliciel

      Usuń
    9. Ale możemy spróbować. Jeśli zależy im na atencji, to
      trzeba je zapewnić, że kiedy się ujawnią to widownia im nie zmaleje.

      Usuń
    10. No takiej poprawy dnia to każdy by chciał.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    11. To zróbmy petycje! Albo list otwarty do Kaczora i Ay.

      Usuń
    12. Yyy, leczcie się na pizdy (bo na głowy to już za późno)...

      Usuń
    13. My nic ci nie robimy. Chcesz szacunku? Szanuj innych.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    14. Kradnąc moje teksty nic nie zyskasz, no może poza wenerą... Ech, co chwila Heitujesz, smutno mi, wiesz?

      Usuń
    15. Wybacz o notkę do przodu staram się zostawić rady, a ty mnie ignorujesz i twierdzisz, że się nie znam.

      Sianomyśliciel

      Usuń
  5. Oh tam było * Po sprzęcie AGDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zróbmy petycje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwę wąs do WIELKIEGO SONDY!!! Icoteras?

      Usuń
    2. Śmiało, Kaczorze! y chcemy znać prawdę! Widownia wam nie zmaleje, obiecuję! Tylko się ujawnijcie.

      Usuń
    3. Po wykrzykniku powinna być duża litera jak coś... I te ''y'' totalnie mnie rozjebało. Tak więc ujawniam się, jestem lesbijką *robię to po raz kolejny*

      Usuń
    4. Ayako sprawdzała twoją wypowiedź? Normalnie szok. Chcemy wiedzieć czy jesteście trollami!

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony