czwartek, 10 grudnia 2015

Rozdziął 1 - Pierwsze kroki w obcym wymierze są niebezpieczne

Rozdział 1 -Pierwsze kroki i owy początek

Zaprasząm was na dalszą część naszychopowiadań i bestselerów. Czytajcie i podziwiejcie. I kochajciei kupujcie bo to będzie osobnapowieść <333333333333



 Perspektywa Merry:

 oBIE obudziłyśmy się na spoconej trawie, była ona fioletowa co nas za bardzo nie zdziwiło.Odrazu zaciekawone wstałyśmy i zauważyliśmy, że trafiłyśmy do innego wymiaru. Był ona całkowicie odwrotny do 40 innych. Obie zgodnie wstały z ziemi, a marylka szepnęła.
 -Gdzie my kUrwa jesteśmy?
 -W 41 wymiarze.
 -Przecierz taki nie istnieje?
 -Istnieje, był ukryty, bo skrywa on tajemnice całego wszechświata. Tutaj wszystko jest inne. mroczne i złe. -Wypowiedziała rozglądając się dookoła. W powietrzu wyczuwalny był zapach siarki, a żółte słońce przysłoniło ciemnogranatową chmurę, która oświetlała blade moje obliczę.
 Wiem, że się stąd nie wydostaniemy, nie ma opcji. Pojawiłyśmy się tu w momencie, gdy  na naszym świecie nadchodził koniec, bo skłócone marki rywalizowały o władzę. Musimy tam szybko wrócić, tylko jak skoro nie da się stąd wydostać, zapytałam czterech stron świata w myślach.
 -Musimy się zwijać, spójż-pokazałąm na słońce.- Przez te słońce moja moc jest ograniczona, tutaj jesteśmy zwykłymi śmiertelniczkami. Musimy się schronić przed nocą, oile tu wogóle zapada noc.
 Rozglądnęłam się dookoła i widzę, że siedzimy na środku polany, sokół rosną pojedyńczo mroczne drzewa, tkóre zdają się odsłaniać nagie półwyspy rozciągające się dalej.  Postanowiłyśmy pójść przez nie i nagle natrafiliśmy na wioskę. Była duża i cała z diamentów i innych metali szlachetnych. Spojżałyśmy na nią i zadecydowałyśmy podkraść trochę jedzenia, kiedy to niespodziewanie na końcu wioski zauważyłyśmy majestatycznego REKINOKOBYŁE! To było jak cios. Obie wiedziałyśmy, że nie wyjdziemy z tego cało. wIEDZIAŁYŚMY, ŻE NIE MA CZASU NA MYŚLENIE, trzeba uciekać, bo inaczej zginiemy. Chyba, że ktoś nas uratuje, proszę, pomyślałą do gwiazd zachodzących obok. Stworznie spojżało na nas i ruszyło biegiem z kopyta. Obie poczułyśmy oddech przeznaczenia na karku.




Perspektywa Ayako:
Obudziłam się nagle, jak ryba wyrwana z wody. Nie mogłam złapać powietrza, nie wiedząc czemu. Wtedy dotarło do mnie, co się stało. Byłam w innym wymiarze! Obok mnie na trawie leżał Akiko. Chyba spał. Szarpnęłam go lekko za ramie i on się obudził.  Usiadł pospiesznie i spojrzał na mnie. Wtedy jego oczy się rozszerzyły.
- Co tu się dzieje?
-Sama chciałabym wiedzieć- poprawiłam sobie niesforny kosmyk włosów.
- Chyba nas gdzieś wessało.
-I co teraz???- Zaczęłam lekko panikować- Co z płomyczkiem dodałam pośpiesznie?
-Nie wiem! -Ale jedno jest pewne musimy się stąd wydostać i to natychmiast!
-Jakieś pomysły, geniuszy- zadrwiłam.
-Idziemy na wschód, na wschodzie zawsze jest jakaś woda.
I poszliśmy na wschód. Omijalićmy jakies koramowe ostrowy, i inne dziwne rośliny. Całą ta fauna była jakaś dziwnie: fioletowe trawy, mroczne drzewa i gdzieniegdzie jakieś diamenty. Wtem zaczęło się ściemniać.
- Co do cholery? Jeszcze przed chwilą było jasno- Warknęłam.
- Widocznie tutaj czas płynie inaczej.
Wtem zauważyłam, że z daleka widać jakąś wioskę. Wzięłam Akiko pod ręke i pobiegliśmy w jej stronę. Była cała w diamentach i wogóle. Przechadzaliśmi się po tej wiosce i nagle zobaczylśmy jakoś cień, który przemykał przez skały. Zastanowiło mnie to, bo ten cień BYŁ BARDZO DUŻY!
Bez namysłu pobiegłam w tamtą strone, a za mną biegł Akiko.Potwór był szybki, ale my również. Nasze wyszkolenie dało nam duże umiejętności. Majestatyczny potówr zatrzymał się przy jednym z dużych kamieni. Mlaskał i oblizywał się dziko. Nie widzieliśmy co jest za kamieniem, ale przypuszczałam, że to jakieś jego ofiary. Potwór o skrzyżowaniu Rekina i Kobyły skoczył do ataku.
Wtedy usłyszałam ludzki krzyk. Bez zastosowania wyjełam z pochwy ostrze wiatru i ruszyłam do ataku.

 CIĄG DALSZY W NASTĘPNYM ROZDZIALE








78 komentarzy :

  1. To przeczy wszelkim prawom xD
    Lubię karmić trolle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też!
      Lecę po popcorn i cole.

      Irytek

      Usuń
    2. Popieram Asxe w obydwu sprawach (karmienie i prawa fizyki).
      I... Spocona trawa?! xD Ta trawa brala udział w olimpiadzie czy jak? Albo "Bez zastosowania wyjełam z pochwy ostrze" co drugi tekst rozwala xD

      Usuń
    3. Ich teksty przejdą do historii.

      Usuń
    4. Oczywiście do historii trollologi stosowanej

      Usuń
    5. Taaak. Ale trzeba przyznać, że jako trolle są świetne.

      Usuń
    6. A najlepiej je czytać i je wkurzać xD
      To jest zajebiste...(trollowanie trolli)

      Usuń
    7. One wiedzą, że robicie to specjalnie xD
      Sorry, ale trollować to trzeba umieć.

      Usuń
    8. No, wiadome xD
      Ale wkurzać to ja umiem :3

      Usuń
    9. I nie zaszkodzi troche się pobawić w "dyskusje" z pseudo-autorkami x3

      Usuń
    10. I obie strony się śmieją. One z nas.
      A my z nich. Jakie to jest piękne.

      Usuń
    11. Co nie? Aż łezka w oku się kręci

      Usuń
    12. Dokładnie. Nie wiem jak ty, ale ja je nawet polubiłam xD.

      Usuń
    13. Anonim z 12:22 - prawda, ja podobnie xD

      Usuń
    14. Pod względem głupoty jest zaiste Milordzie :p

      Usuń
    15. W ogóle, jaka tu się dyskusja toczy... I nie ma jak się trącić, bo nawet zdanie takie samo ;-;"

      Usuń
    16. Czy głupoty... hm. Raczej nie. Trolliki są raczej rozumne, bo trollują przednio. Musicie wiedzieć, że takie trololo wymaga naprawdę dużego ogarnięcia. W myśl zasady, że "Osoba inteligentna umie udawać kretna, jednak w drugą strone to tak nie działa.

      Usuń
    17. Prawda, żeby zgrywać idiotę trzeba być inteligentnym, to akurat fakt niezmienny.

      Usuń
    18. AH AH AH HA HA HA AH HA, ŚMIECHŁAM.

      Usuń
  2. Ja pierdolę. To jest jeszcze gorsze niż jeleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jebaną przez 5574 murzynów pizdą, która szlaja się po ulicach BURDELCITY!!! HA HA HA AHAHAHAHAHA!!!!

      Usuń
    2. Spierdalajcue HEJTERZY

      Usuń
  3. Jednak jakiś postęp jest... w postaci w miarę ładnego szablonu ;)
    Co do opowiadania. Poprzednie, czyli (nie obrazcie się) żółty jeleń i siedem ostrzy, nie szło czytać. Tutaj widzę postęp, nie robicie błędów na siłę, przez co tekst czyta się lepiej. Nie ma też tylu zdań ,,bez tzw. sensu''. W miarę możliwości można zrozumieć o co chodzi w opowiadaniu - a to jest chyba najważniejsze, prawda?
    Brakuje mi tylko :

    a. za szybko lecicie z akcją.
    b. jest mało opisów, warto zatrzymać się np. w miasteczku i opisać go ze szczegółami, a nie tylko : diamentowe miasteczko. Czytelnicy naprawdę uwielbiają wyobrażać sobie to co dzieje się w opowiadaniu. Ja jak mnie dane wciągnie, to wyobrażam sobie jak jestem w środku akcji ;)
    W końcu nie ma błędów! <3 ;) Mam nadzieję, że wezmiecie część rad do serca i życzę wam powodzenia, mimo poprzednich blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest boskie!!! Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest tak zajebiste, że aż zajebiste!!!(czujecie ten sarkazm?)
    A tak na serio- ty śmiesz się nazywać dobrym pisarzem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chill. To są trolle. Ale nie mów o tym głośno xD

      Usuń
    2. Nie wypowie, się to jest żałosne...

      Usuń
    3. One są tak żałosne, że aż mi ich szkoda

      Usuń
  6. O kuuuuuuuu obczajcie http://najlepsza-historia.blogspot.com/p/spameczki-i-gumeczki-xd.html

    OdpowiedzUsuń
  7. No żesz kurde noł coment dla tego czegoś xD Co to jest?! Rekinokobyła? Toż to gorsze od jelenia w żółtym kolorze i smoka o głupim imieniu. NOŁ COMENT!
    Ale czekam dalej uzbrojona w popcorn, pizze i inne duperele. Kto chętny niech dołącza! :D
    Łączmy się chętni do karmienia trolli!

    Sianomyśliciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. REKINOKOBYŁA JEST NIEBEZPIECZNAWIĘC UWAGA!

      Usuń
    2. Wiesz ona pewnie jest normalniejsza od ciebie. Jeśli istnieje i to czyta to pewnie tak jak ja wciąga popcorn.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    3. Daj se siana, sianomyślicielu XDXDXD OMG LOL !!!

      Usuń
    4. Masz słabą pamięć idiotko :') byłam już na twoim ubiegłym blogu, a w mózgu mam siano dobrej jakości :3 lepszego nie znajdziesz. Wybacz mnie nie zgasisz takimi słabymi tekstami.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    5. MAM CIĘ ZGASIĆ? Okay.

      Co robi Sianomyśliciel w środku nocy na autorstradzie trzymając się poręczy?
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Stara się nie puścić XDXDXDXD OMG OMG XDXDXDXDXD HA HA HA HI HI HI!!!!

      A nie przepraszam, ty się nie puszczasz, ty się prostytułujesz XDXXDXDXDXDXD

      Zwracam honor królowo autostrad XDXDXDXD OMG OMG XDXD

      AH AH AH!!!

      Usuń
    6. Aż nie wiesz co powiedzieć XD XD XD Pogasiłam Cię!!!

      Usuń
    7. Bo usunęłaś mój komentarz tępa jędzo :') więc powtórzę.
      Ja jestem królową zbóż, nie przypisuj mi swoich tytułów. Ja nie jestem tobą i twoją bohaterką co się puszcza na prawo i lewo, a lody robi nawet wrogom. Sorki, ale nie udało ci się mnie zgasić. Próbuj dalej i nie usuwaj komentów ;)

      Sianomyśliciel

      Usuń
    8. Prostytuujesz kretynko -.- powiedz mi tylko... Dlaczego komentarze piszesz bez błedów i można je normalnie przeczytać, a opowiadanie woła o pomstę do Nieba? 😉

      Usuń
    9. Anonimie to troll on to celowo robi ;)
      Sianomyśliciel

      Usuń
    10. Bo gdy ja piszę, to niebo woła do mnie *iksde*

      Usuń
    11. Do sianomyśliciela: Jak można zgasić co już
      jes dnem dna dennego, leży i kwiczy, a wydaje mu się, że coś mówi. A to nic innego jak bełkot, który każdy człowiek zlewa. Stanął ci tepa cipo?

      Usuń
    12. Pudło dalej mam z was bekę. Próbujcie dalej xD

      Sianomyśliciel

      Usuń
    13. A my z ciebie HAHAHAHAHHAHA

      Usuń
    14. Jakie wy jestescie chore. Przeciez już dawno wszyscy wiedzą, że to prowokacja. Nie czaicie? A wy nadal swoje xD

      Usuń
    15. HAHAHAHA. Idź ubijać masło

      Usuń
    16. No patrzcie przyznała się :D ma bekę ze mnie, więc to troll! Kolejny argument! Zwycięstwo!

      Sianomyśliciel

      Usuń
    17. Z takiego idioty jak ty idzie się tylko śmiać.
      WBIJ SOBIE DO TEGO SIANOWEGO ŁBA, ŻE ANI JA KADŻKA NIE JESTEŚMY TROLAMI. TO WY HEJTERZY TROLLUJECIE!!!!

      Usuń
    18. O hejka, Nami. Bo to ty prawda?

      Usuń
    19. Ona ona xD

      Usuń
    20. Wybacz jak już to idiotka. Jestem kobietą :') Dla mnie i innych i tak jesteście trollami, chyba nikt nie myśli odwrotnie. Wasza prowokacja jest już zdemaskowana po co to dalej ciągnąć xD

      Sianomyśliciel
      Ps. Jeśli Anonimowe osoby z 4:00 i 4:03 mają rację, to pozdrawiam cię Nami xD

      Usuń
    21. Ona ona. Ale weź nie psuj nam zabawy z trollami!
      Fajnie jest. Ja je lubię.

      Usuń
    22. HA HA HA KAMIKAZIN WAS HIO HI HI ŻAŁOSNE PODMIOTY NIE LIRYCZNE HI HI HI!!! OMG !!! ZA TRUDNE SŁOWNICTWO UŻYWAM CO, SIANOMYŚLIPIZDO?!? HA HA HA?!?

      Usuń
    23. HAAAHHAAHA NO DOKŁADNIE. NIE JESTEŚMY ŻADNĄ NAMI SRAMI. NIECH TO DO NICH DOTRZE!!!!!

      Usuń
    24. Hahaha xD Aż pojadę dziecinnie. Kto przezywa ten się sam tak nazywa Kadżko xD

      Sianomyśliciel

      Usuń
  8. Chujowy trolling. Nie, wcale nie jesteście śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktoś kto to pisał słyszał kiedyś o czymś takim jak ortografia :(?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna prowokacja naprawdę. Brawo, Nami!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko jak mam wrażenie, że to sprawka Nami xD
      Najs

      Usuń
    2. ha ha ha nami jest mówiaczką i sięb boi bo ją nastraszyłam i pozwałąm dlatego umilkła ha ha ha !!!

      Usuń
  11. Albo ona albo jej armia yaoiwariatek.
    Tak czy siak Nami na pewno maczała w tym swoje paskudne paluchy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony