sobota, 12 grudnia 2015

Rozdizał 2 - Kartka terroru

Kochamy was fani bardzo <3333 już dniedługo stwórzmy nową okładkę <33333 OMG ALE FAJNIE POMG <3333 ZAPraszamy do zapoznania się z strona i i postronami, znajdziecie tam ciekawe rzeczy i i inne przedmoty i postacie.

 Buziaczki.
 Sumer love <3

Perpsetywa Merry:

 Gdzieś w oddali zawyły dzikie kaktusy, a my razem z nimi. Potwór rzucił się na nas, a my zamknełyśmyoczy z przerażeniem. Gdy je otworzyłyśmy potwór leżał już martwy, a przed nami stała Kobieta i chłopak trzymając pochwo-miecz. Biła od niech potęga imoc, wiedziałam, że nie są z naszego wymiaru. Oboje byli przepiękni i odrazu się zaprzyjaźniliśmy. Jako najlepszi przyjaciele podzieliliśmy się zadaniami. My mieliśmy rozpłatać wierzęz, a oni poszukać tubylców. Rozdzieliliśmy sią, a oni dali nam ŻÓŁTE noże. Wraz z Marylką zgodnie zabraliśmy się za rozpłatywanie odbytu, gdy nagle wyskoczyła z niego śnieżnobiała kartka. Była zwykła, a jednak nie dokońca. Biła od niej zajebistość. Zgięłam ją i wsadziłam do majte,  tam gdzie nikt nigdy jej nie znaidzie. Niespodziewanie zmnów wstało słońce i zaczęło nas oświecać. Poćwiartowałyśmy zwierze i spakowałymy mięso do naszych ŻÓŁTYCH plecaków, wcześniej wipijając całą krew, jak to robią wszystkie stworzenia mające przodków vamiry.
 Wstałyśmy by zobaczyć, gzie poszli nasi sojusznicy, gdy niespodziewanie odezwała się obok nas stworzenie.
 -Kim wy jesteście?!?
 -Zabiłyście KOBYŁOREKINA, dlaczego?!?
 Odwróciłyśmy się niepewnie i naszym oczą ukazali się tubylce. Były to ogromne maporożce, które tutaj żyły, w tej diamentowej wiosce.
 -Chciał nas zjeść!!!-Wykrzyczała Marylka.
 -Czekaj, czy ty nie jesteś Maryla Rodowicz? Zaśpiewaj coś dla nas, to damy wam spokój.
 Zaczęłą śpiewać, ale to już było, gdy nagle za jej plecami dało się usłyszeć Like a Virgin, Madonny. TO BYŁO NIE MOŻLIWE, ona zaginęła trzy lata temu, to była matka Marylki!
 -Nie, mamo!
 -Marylkoszepnęła wtulając się w jej pierwś.
 -Spoko, to moi kumple-szepnęła Madonna <3
 -Co ty tutaj robisz-spytałam.
 -Gdy uwięziono twojego Ojca, Marry, starałam się coś zrobić, ale dziwna dłoń uwięźiła mnie w tym wymiarze i nie mogę nic zrobić. Słońce ogranicza mocze...
 -Może to pomorze?-zepnęłąm wyciągając kartkę z martek.
 Wszystkie stwory zamarły. Tubylcy uciekli w popłochu, a oczy Madonny dziko zabłyszczały. o musiało coś być.
 -Kurwa, skąd to masz?-spytała sycząc jadowicie.
 -Z kurwa REKINOKOBYŁY, z kurwa jego odbytu...
 -Że też o tym nie pomyślałam, wy wogóle wiecie co to jest?
 -Kartka-szepnęła Marylka.
 -To nie zwykła kartka. To Kartka terroru, która może przynieść czasy zagłady.
 -Czyli pomożesz nam?
 -Tak, dzięki niej się wdostaniemy, to będzie nasza mapa.
 Nagle zza krzaków wyskoczyła Ay wraz ze swoim ukochanym i ogromnym smokiem. Zrobiłam wtf, na co ona przedstawiłą nam płomyczka i zgodnie opuściliśmy kryształową wioskę udając się do rubinowego pałącu.



Perspektywa Ayako:
Kobyła zdziwiła się naszym pojawieniem, my rozejrzeliśmy się.
Ujrzeliśmy dwie kobiety, które patrzyły na nas śmiertelnie przerażone. Zastanawiałam się czy to może dlatego, że moje włosy są w nieładzie... Ale wtedy Kobyła ruszyła na nas! A my na nią!!!
Jednym prostym cięciem zabiliśmy stwora i porozmawialiśmy z kobietami. Okazały się bardzo miłe i ładne od razu się zaprzyjaźniliśmy.Wszyscy razem postanowiliśmy się rozdzielić. Marry i Maryka miały przygotować mięso Kobyły, a my poszukać tubylców. Szliśmy przez karmazynowe zarośla, gdzieniegdzie, musieliśmy stawać, bo atakowały nas jakieś dziwne wężę z głowami ptaków. Syczały coś co brzmiało jak murmourando, ale zabijaliśmy te gadziny, i szlimy dalej. Nagle staneliśmy jak wryci. Za drzewem stało coś dużego i CZERWONEGO!
-I co idzemy tam?-  zapytał mnie Akiko
Zmierzyłam go wzrokiem i dzielnie powiedziałam- Ja tam idę, przytrzymaj mi miecz- i podałam mu swój pochwo miecz. Bez strachu i złości szłam w kierunku drzewa. Nie wiem dlaczego, ale wiedziałam, że to CZERWONE coś nie może być złe. Kiedy już doszłam do drzewa wszystko stało się jasne. To coś trzęsło się jak zgnieciony laczkiem komar, jak osika, jak przepiękne łany zboża
przy podmuchach ciepłego wiosennego wiatru.
-ZABERZCIE TO ZABIERZCIE AAAAAAAA- Wył smok, a właściwie płomyczek.
-CO TY TYU ROBISZ?!- KRZYKNĘŁAM
- Ukrywam się, nie widać?- Warknął na mnie.
-Przed czym?- zapytałam rezolutnie
-Przed tymi straszliwymi REKINOKOBYŁAMI!!!
Wtedy podbiegł do nas Akiko i równie zdziwiony jak ja zaczął wypytywać Płomyka co tu robi.
- I ty myślałeś że dwumetrowy krzaczek jest dobrym schronieniem dla 10 metrowego smoka?- zadrwiłam.
-Musiałem się jakoś bronić, nie?
- Ale serio... ten krzak nie zasłonił ci nawet jednego skrzydła...
- CZEPIASZ SIĘ!- Warknął płomyk i zionął ogniem.
- EEEEEEJ! no weź się uspokój, bo wszystko spalisz.
- Dobra już dobra.
-A tak wogóle to jak tu się znalazłeś?-  spytał Aiko.
Smok usiadł na trawie, polizał się po ryjku i zaczął mówić- To było tak, siedziałem w mokrej zimnej celi. Nie było tam światła, ni okna. Woda skapywała z sufitu, a ściany były pokryte pleśnią.
Było źle, a nawet tragicznie. Wiedziałem, że mnie zabiją, więc modliłem się do matki najświętrzej Ogniowej i wtedy... nagle! Pojawiła się dziura czasoprzestrzenna i wessała mnie całego!
- OOOOO! no to my mieliśmy podobnie.
- Inaczej.
- znowu się czepiasz, Ay!
-Ja się nie czepiam- warknęłam i poszłam sobie dalej przez krzaki.
Oni chyba stali jeszcze przez jakiś czas(nie wiem bo się od nich odwróciłam), ale wkońcu ruszyli tyłki  i poszli za mną. Nie znaleźliśmy wioski, ale jakiś bardzo ciekawy krzak. Był CZERWONY i cały w zielono różowych owocach. Przeszliśmy przez niego, a wtedy płomyk znowu zionął ogniem. My ze złością patrzyliśmy na niego, on na ludzi po drugiej stronie krzaków. A była Tam Marry, Marylka i Madonna i jakiś stworek, którego wcześniej na oczy nie widziałam. Skoczyłam przez gałęzie i od razu znalazłam się przy Madonnie. Zaczęłam piszczeć i skakać wokół niej. W końcu to moja idolka z dzieciństwa. Madonna chyba była trochę zażenowana, ale złożyła mi autograf na moich pięknych piersiach. Wtedy Marry zaczęła mówić coś o kartce terroru, którą znalazła. A tubylec powiedział coś o pałacu z z rubinu...
-Ale musimyy tam iść?- zapytałam
- Musimy musimy!
- ALE...
- IDŻIEMY!- Krzyknął Płomyk i marszowym krokiem ruszył na przód. A my za nim.







81 komentarzy :

  1. BOSKIE DAWAĆ NEKSTA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne macie talent piszcie dlalej czekam na okłądkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja pierdole, o ja jebie. Tym komentarzem zniszczyłaś mi życie i spowodowałaś zgagi oczu. Gniję ;___;

      Usuń
    2. A co tu napisała?

      Usuń
    3. Nie widzisz?

      Usuń
    4. Nope. Jest napisane, że usunęła komentarz.

      Usuń
    5. Też jestem ciekawa, a usunęła.

      Krótka Piłka.

      Usuń
    6. Nie, nie powiem wam, chcę aby choć inni żyli w szczęściu i nieświadomości... To było złe i ohydne, ale niszczące więc uwierzcie, lepiej nie wiedzieć ;___;

      Usuń
    7. Chcemy wiedzieć*skanduje* CHCEMY WIEDZIEĆ!!!
      Najwyżej wypali nam oczy.

      Usuń
    8. I będą usuwała każdykomć który będzie mówiłco tam jest napisane, więctylko ten anonimek towie i jeśli się odważy odezwać, zostanie usunięty. NIE PRÓBUJ DRUGI RAZ@!!!

      Usuń
    9. Chcemy wiedzieć! Anonimku nie bój się ona Ci nic nie zrobi.

      Usuń
    10. oNA USUWA MOJE KOMENTARZE!!! sadystka!!! Boisz się prawdy Kadżko!

      Usuń
    11. Wiem to napisz u Ayako na blogu tam tego nie usunie hahaha:D

      Usuń
    12. Dzięki za wyjaśnienie. A co do tego co napisała Kadżka: OBRZYDLISTWO! Kadżka jest chora psychicznie.

      Usuń
    13. ONA niszczy psychiki zdrowych ludzi.Nie wiem jak dalej będę funkcjonować ;___;...

      Krótka Piłka.

      Usuń
    14. Ej wiecie co? Myślę, że Kadżka to facet. A Ayako to Nami.
      To wszystko wyjaśnia.

      Usuń
    15. Tylko w takim razie pozostaje pytanie, kto jest tym facetem? :O

      Krótka Piłka.

      Usuń
    16. Kadżka. Zobacz jej profil na G+ ma tam wpisaną płeć męską. Plus czasem pisze "Zrobiłem" xD

      Aha, pinda kasuje moje komentarze. Wiec coś jest na rzeczy.

      Kamila

      Usuń
    17. Może jest dominującą lesbijką (wydało się to jeszcze na Jeleniu) Jesteśmy coraz bliżej rozwiązania zagadki! Idźmy tropami, kiedyś napewno popełnią błąd i je złapiemy!

      Krótka piłka.

      Usuń
    18. Myślisz, że one są parą? W sumie... cały czas wyznają sobie miłość, więc może coś jest na rzeczy. Musimy śledzić ich poczynania i jestem pewna, że prędzej czy później popełnią błąd. I wszystko się wyda.

      Kamila

      Usuń
    19. Jestem za. Czekajmy na dalszy ciąg ;D.

      Krótka Piłka.

      Usuń
    20. Ło żesz kurde, do czego to dochodzi! Ona jest faktycznie chora! Ludzie może pomóżmy jej zebrać kasę na leczenie nóg(na mózg za późno)! Dołączam się do śledztwa!

      Sianomyśliciel

      Usuń
    21. Nawet na leczenie nóg jest za późno. Ale za to jaka beka!
      Kurde nie wiedziałam, że przez tak durne opko stanę się detektywem.

      Kamila

      Usuń
    22. Chyba nikt nie mógł tego przewidzieć xD to i tak zaszło już za daleko! Ja prawie płaczę ze śmiechu, ale taką reakcję to ma każdy po zaliczeniu początkowego "WTF".

      Sianomyśliciel

      Usuń
    23. Ale wiesz co? Mimo, że są trollami, to jakoś tak zabawnie się z nimi gada. Jedno trzeba im przyznać ich opko jest intrygujące. One zresztą też... ach, te domysły czy Kadżka to facet i czy Ayako to Nami. Normalnie sprawa roku. EEEEEEJ!! A może zatrudnimy detektywa Rutkowskiego? On raz dwa dowie się kim są nasze trolle!

      Kamila

      Usuń
    24. Dobry pomysł! Rutkowski wszystko wyjaśni! Ale jak tak myślę. Kadżka na pewno jest facetem. Bywają chłopaki, co myślą, że każda dziewczyna będzie się puszczać z byle kim twierdząc, że to miłość. Może on jest takim typem? To by wyjaśniło dlaczego główna bohaterka jest puszczalską szesnastolatką xD

      Sianomyśliciel

      Usuń
    25. https://plus.google.com/112712596359746143809 No weź obczaj- płeć męska. Tak, to wiele wyjaśnia. Często w necie trafiam na kretynów, którzy myślą, że jak jestem młoda, to na pewno się puszczam. No nie przeczę czasem nastolatki się puszczają i usprawiedliwiają to miłością. Ale na bogów! Nie każda jest taką pustą idiotką. A Rutkowski szastu prastu zrobi z Kadżką i Ayako(Nami) porządek.

      Kamila

      Usuń
    26. Skoro Kadżka jest facetem to mówmy na niego Kadżek albo Kaczor c: ale kolejny argument jest. Ułatwiamy Rutkowskiemu robotę.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    27. Dobre!!! Mówmy do tego czegoś w formie męskiej xD

      Usuń
    28. Czyli wołamy na tę zrytą dwójkę Kaczor i Nami! :D

      Sianomyśliciel

      Usuń
    29. Fuck nie tu odpowiedź dało xD powinno być pod komentarzem Kamili tam niżej xD

      Sianomyśliciel.

      Usuń
  4. Cudny rozdział! Czekam na więcej :d

    OdpowiedzUsuń
  5. A może tak przestańmy to komentować? Ciekawe co by się wtedy stało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mySIĘ NIGDYNIE ZŁAMIEMY!!!!!!!!!!!!!!!!! WAlczymy by zwyciężyć!!!

      Usuń
    2. TAQ BĘDZIEMY WALCZYĆ DO OSTatniej kropli krfi

      Usuń
    3. To czekam, aż się wykrwawicie :3

      Sianomyśliciel

      Usuń
    4. Śmieszne.
      A nie czekaj.
      Jednak nie.

      Usuń
    5. Ja nie miałam na celu rozśmieszenia kogokolwiek. Chciałam po prostu powiadomić, że czekam, aż znikniecie.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    6. Strasznie się tym przejęłam.
      Czekaj.
      Jednak nie.

      Usuń
    7. Ay ona chcę nas sprowokować!!! NIE DAJMY SIĘ!!! WALCZMY BY ZWYCIĘŻYĆ!!!

      Usuń
    8. Bo jest głupią mówiaczką dlatego xD

      Usuń
    9. Ja nie jestem mówiaczką :3 ja nie Nami przykro mi. Ja jestem Sianomyśliciel, królowa zbóż, następczyni Demeter.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    10. Zapomniałaś dodać, że jesteś też największą dziwką na blogspocie... Skarbie, pamiętaj o szczegółach, one są ważne!

      Usuń
    11. Ona ma kryzys osobowości czy co?
      Obchodzi mnie to tak bardzo czyli
      troche... właściwie to ani trochę...
      wcale. Tak

      Usuń
    12. Wybacz tytuł dziwki blogspota zgarnęła twoja bohaterka, co się puszcza i ty razem z nią, bo w końcu ty ją stworzyłeś Kaczorze c:

      Sianomyśliciel

      Usuń
    13. Kadżka to kobieta xD

      Usuń
    14. I to całkiem seksi...

      Usuń
    15. Taaa.. seksowna inaczej, czyli wcale.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    16. Ja widzialam ją nago jest sexy<3

      Usuń
    17. Mrrrr <33333333333333333

      Usuń
    18. Phaha! Uśmiałam się jak nigdy.
      Proszę nie kłamcie, bo to nie ładnie.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    19. Jak możesz nas oskarżać o kłamstfo???

      Usuń
    20. Kłastwu nie jest SEXSY!!!!!!!!!!!!!!1111

      Usuń
    21. Jak możesz pisać raz normalnie, a raz jak idiotka?

      Sianomyśliciel

      Usuń
    22. nO WŁAŚNIUE SIANOMYŚLICIELU, JAK MOŻESZ PISAĆ TAK IDIOTYCZNIE?

      Usuń
    23. Ona nie umie inaczej ;__:

      Usuń
    24. Ja w słowie "właśnie" nie używam "u" Kaczorze, bo tam tej litery nie ma c: piszesz gorzej niż ja. Jestem szanująca siebie i ortografię osobą. Opowiadania piszę na serio, a nie dla jaj, jak wy.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    25. homofobia, tak to się nazywa!!!! tolerujcie, a nie heitujcie!!!

      Usuń
    26. Wiesz Kaczorku ty o tolerancji nie wyskakuj, bo sama nie tolerujesz, że mamy swoje zdanie. W przeciwieństwie do ciebie, Ayako jest fajniejsza. I szczerze przyznam Ayako, że trochę cię szanuję. Nasza wczorajsza(usunięta) wymiana ripost była świetna i bez błędów, które wrzucasz jak leci, gdy Kadżka też dyskutuje. Lepiej się zastanów czy warto wraz z Kadżką bawić się w trolla. Gdybyś rozwinęła Siedem Ostrzy i brała do serca rady innych to twój blog stałby się fajny i normalny. A tak to niestety wygląda tylko na prowokację.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    27. Jesteś żąłosna. Zedchnij wredny Heiterze!!!

      Usuń
    28. Dlaczego ona chce nas skłocić? I wymyśla jakieś
      dzwine historie?

      Wstydz się, Sianomyślicielu!
      JAK MOŻNA TAK KŁAMAĆ!

      Usuń
    29. Kto przezywa ten się sam tak nazywa :3

      Sianomyśliciel

      Usuń
    30. Tak, podstawówka atakuje...

      Usuń
    31. Niech jeszcze język wystawi.

      Usuń
    32. Ayako ja nie kłamię. Szanuję cię i nie radzę zadawać się z trollem

      Sianomyśliciel

      Usuń
    33. W sumie nie będę się na razie męczyć. Mam potrzebne dowody. Potraficie pisać normalnie. (Kij mnie jeśli usuniecie te komentarze). Ayako polecam przemyśleć czy warto. Wyglądasz na inteligentną, więc nie marnuj tego na współpracę z Kaczorkiem.

      Sianomyśliciel

      Usuń
  6. Taaaak, Kaczorku. Jesteś kobietą dlatego na G+ masz ustawioną płeć męską. A może jesteś Gender, co?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiło mi się przykro T^T

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony