poniedziałek, 14 grudnia 2015

Okładeczka wersja Druga

Elo, witajcie!
Z tej strony Ayako. Chciłam wam powiedzieć, że bardzo mnie zasmucliście.
Wasze ataki na Kadżkę są bezpodstawne. Dlaczego tak się zachowujecie? Zazdrościcie nam? NIe akceptujecie naszej miłości?No sama nie wiem. Ale będziemy walczyć by zwyciężyć.
Dzisiej Kadżka pokazała wam jedną z okładeczek naszej ksiażki.
Ja właśnie dostałam e maila od naszego grafika, który zrobił już drugą wersje z piękną
rymowanką, która niedługo pojawi się w Czasie Zagłady


Okładeczka:
Prawda że jest piękna?

Uciekam, baj baj Loffki<3

26 komentarzy :

  1. Ten grafik to pewnie z przedszkola? :')
    Jakie ataki? My chcemy uratować blogosferę przed wami, trollami. I tak już mamy dużo dowodów, ale wy dalej to ciągnięcie.

    Sianomyśliciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich niby dowodów?
      Zazdrościcie nam, ot co. Serio, przykro mi
      kiedy atakujecie Kadżke. Ona jest naprawdę bardzo miła.

      Usuń
    2. Widzisz? Jak nie ma Kaczora jesteś miła i spokojna. Nawet piszesz normalnie.
      Nam było przykro, gdy byliśmy oskarżani o hejt i wyklinani przy próbie poprawienia błędu. To nie nasza wina, że często wasze zachowanie przypomina trollowanie. Nawet, jeśli ten blog jest na serio to wasze zachowanie na to nie wskazuje. Zwłaszcza, że Kaczor wymyśla coraz to nowe bajki o sobie.
      Jestem pewna, że nikt wam nie zazdrości. Jestem bloggerką, pisze opowiadania, więc wiem (a przynajmniej mogę wyczuć) kiedy jakiś pisarz amator komuś zazdrości. A nawet ci co nie piszą na mur beton mają tylko bekę. Takich błędów i braku logiki nikt by nie zazdrościł. No chyba, że troll.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    3. A czytałaś wszystkie komentarze? Również te typu "Wypierdalaj" "Co to za gówno" "Będę się podcierać twoją książką" Uważasz, że to jest miłe? Bo moim zdaniem, to jest zwykły hejt. A mi jest przykro, kiedy ludzie tak ją hejtują T^T

      Usuń
    4. Tu polecam zignorować. Proste. Rady przejmujcie, hejty jak te co wymieniłaś ignorujcie. Bo na razie macie etykietę trolli. I niech Kaczorek przestanie kłamać, że ma betę.
      W sumie to jej powinno być przykro nie tobie, bo to ona robi błędy. A jej zapatrzenie w siebie tylko utwierdza nas, potencjalych czytelników, że jest trollem. Dodatkowo te błędy, brak logiki, wyidealizowane postaci. Do ciebie większość z nas miałaby szacunek, ale tracisz zachowując się jak Kaczor. Ona jest wyraźnym trollem, a u ciebie momentami mam wątpliwości.
      Rada prosta. Przestańcie kłamać. Poprawcie błędy (zwłaszcza Kaczor), popracujcie nad sensem i postaciami, bądźcie milsze.
      Chyba, że to chodzi tylko o trollowanie. Jeśli tak to pozostaje się przyznać.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    5. Chcemy po prostu spełnić nasze marzenie- czyli wydać książkę. Ale oczywiście ludziom się to nie podoba.
      To jest bardzo bardzo przykre.

      Usuń
    6. Mi też marzy się wydanie książki. Wielu bloggerom się marzy. Ludziom się nie podoba w jaki sposób to robicie. Banalna, momentami nielogiczna fabuła. Postaci typowe Mary Sue albo istniejący ludzie. Na okładkach zlepka cudzych obrazków (Kadżka ma Mordor na swoim projekcie widziałaś?). Z resztą na wasze kłamstwa składa się kolejny fakt. Empik nie jest wydawnictem. A jesli faktycznie gdzieś to wysłałyście to:
      1) Nie mogli odpisać tak szybko.
      2) Nie przyjęliby powieści z takimi błędami. Mają ludzi od popraw, ale bez przesady. Coś takiego?
      3) Fabuła i postaci pozostawiają wiele do życzenia. Twórzcie własne postaci, a nie wrzucacie Krawczyka, Rodowicz i innych. Rozbudujcie fabułę i popracujcie nad logiką, spójnością.

      Nie wiem czy warto mi sie wysilać na tłumaczenke, bo dalej macie etykiety trolli. Jeśli jednak piszecie na serio. NIE KŁAMCIE. Tyle w temacie.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    7. Yyy, wiesz co... Jest mi smutno, bo sama to wszystko wymyśliłam, a to w tle to nie Mordor tylko Morder... Nikt nie widzi tego co piękne...

      Usuń
    8. Sauron i Góra Przeznaczenia nie należą do ciebie tylko to Tolkiena. Nie poniżaj się. Jestem fanką "Władcy Pierścieni" wiem co pochodzi z filmu lub książki.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    9. No to się właśnie zbłaźniłaś, bejb. To pochodzi z pierwszej części trylogii pt. ''Żółty jeleń przeznaczenia''. Nie znasz? Przykro.

      Usuń
    10. Ale... Sianomyślicielu, jeśli to opko to prowokacja, to na co im rady? Przecież to specjalnie jest złe. Nie zdziwię się jeśli obie piszą 100000 razy lepiej niż nam prezentują w tym gówno opku.

      Usuń
    11. Ty się błaźnisz kłamiąc. Chcesz miłych czytelników? Przystań kłamać do jasnej ciasnej.

      Sianomyśliciel
      Drażni mnie to komentowanie z anonima, chyba się zaraz zaloguje xd

      Usuń
    12. Ja wiem Anonimie z 11:09, ale taka zabawa też nie jest zła :v miło jest wiedzieć, że jest się mądrzejszym

      Sianomyśliciel

      Usuń
    13. Co jest jasne i ciasne? Czyżby coś zbereźnego?

      Aaa jeśli się zalogujesz to poczuję się wyjątkowo. No śmiało, zrób mi tą przyjemność, do jasnej ciasnej.

      Usuń
    14. Woo! To może nie zrobię ci tej przyjemności, bo mnie wyklniesz (jesteś przewidywalna). Już raz odezwałam się na jeleniu z konta.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    15. Hm, jeśli udają trolle, to znaczy że nie są głupie.
      Tylko udają jakieś zdebilniałe dzieci. Mnie za to drażni jak ktoś im mówi"popraw to czy tamto" Opko to prowokacja, więc ma być chujowe. A prawdziwych zdolności naszych autorek nie znamy, więc nie wiesz czy jesteś mądrzejsza czy nie. Karmienie własnego ego czymś takie jest trochę... głupie.

      Usuń
    16. To po co piszesz tego komcia? Żeby się popisać swoim och i ach?

      Usuń
    17. Ja tam raczej napełniam się śmiechem po dniu siedzenia i nudzenia się. Skoro są trollami niech się przyznają. I tak wszyscy wiedzą.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    18. Piszemy poważnie, prawda? Ja nie jestem żadnym trollem... Po prostu, gdy pisze mam natłok myśli i zapominam o poprawnej polszczyźnie. Dlatego mam bete, oto cała afera, prawda? Bo ja już się przez was zgubiłam...

      Usuń
    19. Przez twoje zachowanie wszyscy w to wątpią. A skoro beta ci sprawdza to czemu dalej są błędy?

      Sianomyśliciel

      Usuń
    20. Bo ona pokrótce tłumaczy mi gdzie popełniam błędy. Kurdę, czy naprawdę nie widać postępu pomiędzy tym a Jeleniem?

      Usuń
    21. Wiesz oprócz błędów logika pozostawia wiele życzenia. W pierwszym rozdziale twoje postaci wstały z ziemi, rozejrzały się i wstały ponownie. O niektórych komentarzach nie wspomnę.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    22. To było dawno i nieprawda XD
      I gdzie jest twoje konto? Hę?

      Usuń
    23. Dawno? No to rozdział 3. Została zjedzona, umarła(podkreślam) a potem rozwaliła wnętrzności temu co ją zjadł.

      Sianomyśliciel

      Usuń
    24. To je Marylka, tego nie ogarniesz... Okay, wezmę rady do serca i postaram się włożyć w to maximum siły!
      Widzisz? Kiedy się na mnie nie krzyczy nie wyzywam nikogo. To reakcja obronna, zapamiętaj.

      Usuń
    25. Dobrze. Zobaczymy co dalej. Jednak niestety etykieta trolli wam pozostaje, chyba że nas przekonacie.

      Sianomyśliciel

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony