niedziela, 13 grudnia 2015

Rozdizał 3 Prastra legenda i mroczne oodchłanie dna piekła

kOCHAMY WAS? NA SIEDMIU OSTRZACH JEST WAŻNY POST A NA JELONKU ŚLECTWO I PRAWDA... ZAPRASZAMY NA KOJENY EMOCJONUJĄCY ROZDZIAŁ!

Perspektywa Merry:
 I wszyscy zgodnie poszliśmy na wschód do kryształowego diamentu całego w ŻÓŁCI! Wszystko tam było piękne, miecze, pochwy, konie, trony.Cały zakczysk miał 5667 metrów i wszędzie można było zauważyć krwiożercze ślimaki nindże. Byli to odwieczni wrogowie Marylki, a poddanie Madonny. Kiedy była mała jeden z nich ją zjadł, a ona umarła. I rozwaliła mu wnętrzności, dlatego kręcąc nosę podśpiewywała cicho melodię z dawnych lat gdy mordowała owe strory.
 -cOŚ SIĘ NIE ZGADZA-SZEPNĘŁAM Odgarniając niesworny loczek spadający na moje diamentowe obliczę idealnie diamentowej cery, nieprzenikniony błękit.
-Słyszycie to.-szepnęłam do przyjaciół.
Oni poszlidalej patrząc na mnie jakna wariatlkę, ale ja zostałam nie przejmując się wyzwiskami Madonny. Wdey zeszłam do lochów i zamarłam.
 Mrok przenikał tam każdy dąb i inne drzewa. Grzyby zdawały się wpełzać przez zawieruszone szczeliny, a okna były ładne. Zamarłam. W rogu jednej z cel, stała ppiękna, goła z wielkimi cyckami, zielonowłosa dziewczynka. Odrazu ślinka pocieła zafajdane majtki.
 -Kim jesteś spytałą, a wtedy jakis ogromny mężczyzn uderzył mnie w głowe. To bolała i straciłam przytomność. Straciłam serce. Straciłam dzewictwo!
 Obudziłam się w celi wraz ztą dziewczyną i czas zwolnił. Obie byłyśmy całkowicie nagie, a jednak wyczuwałyśmy smród w powietrzu. Pieprzone lilie, pomyślałam. Zaproponowałam macenie piersi i tak robiłyśmy dopóki jedna z cegieł się nie osunęła i wypadła z niej tajemnicza cyfra 41, a z tyłu cegły były litery prastarej legendy i odpowiedzi na całą czasoprzestrzeń, którą trzeba uratować. Na cegle były tkże wyryte słowa Ż.Y.D.Ó.W, więc odrazu wiedziałam, że to mroczna i skomplikowana przepowiednia...:

 Gdy trzy niewiasty w diamentowym pałacu się spodkają
To mordercze odliczanie ruszy i się swajdają
Będzie to czas gdy wszystkie swe słąbości będą musiały pokonać
I zaufać tym którym powinny bo inaczej
Spodka je mortęga i niewierność nieczysta i zło następi
Na górę przeznaczenia się udadzą i swe tajemnice jak pochwy obnażą
I wtedy wyda się kto dobry jest a kto fałszywy
I czy uratuą czasoprzestrzeń i czy się to im uda
A moc w kartce terroru zawarta będzie wszystkim dana
I królowa zwycięży ratuąc czasoprzestrzenie wszystkie
I pokój nastanie
I wolnść będzie
A każdy cieszyć siębędzie
Bo czasu mają niewiele.
Tylko trzy niedziele.
więc niech się śpieszą bo mrok nadchodzi i zło pierwotne się narodzi
Z którejś z trzech macic złowieszczych
A wtedy pokój nie nastanie
i wolności nie będzie.
Wszystko zalezy od tego czy im się uda czydobrze będzie
Bo mrok nie śpi i już zmierza, ruszajcie więc gdzieżeście!

Teraz spoglądnęła na bułblady sutek dzoewczyny i wiedziałam, ze musimy rudzać. Nie ma czasu, przepowiednie są prawdziwe, zapamiętałam to ze swojego wymiaru. Muszę znaleźć Ayako i resztę, powiedzieć o wszystkim i uciec. I to jak najszybciej!

Perspektywa Ayako:
Dotarliśmy do kryształowego diamentu. I wtedy napadli nas wrogowie Marylki ślimaki nindzie. Marry dzielnie próbowała coś zrobić. My też ale wtedy nagle jak spod ziemi wyrosła wielka wierza.
i wciagnela nas do srodka. Obilam sobie tylek i pochwo ostrze. Pospiesznie wstalam i rozejrzalam sie po pomieszczeniu. Stal tam wielki wysadzany drogocennym kamieniami z plastiku tron. Dopiero teraz zorientowąlam się ze stoje w sali sama. Nie ma tu nikogo. Nagle usłyszałam jakaś dziwną pieść" PAROSTATKIEM W PIĘKNY REJSS" ZA kotary, która była CZERWONA. wyszedł Krzysztof Krawczyk. Chwyciłam moje pochow ostrze i ruszyłam na niego, ale on bez trudu zrobił unik. Splunełam po pod stopy i próbowałam go zaatakować. Wtedy on zaczął tańczyć. Nic z tego nie zrozumiałam. Kiedy tak tańczył dokoła mnie śpiewał Kułeczko graniaste. A ja próbowałam go trafić. Wtedy przestał i powiedział coś- AYAKO, jeste twoim ojcem- moje ostrze przez niego przeszło
KRZYKNĘŁAM - NIEEEEEEE. aLE BYŁO ZA PÓŹNO. Krzyfztof mój ojciec leżał na podłodzę i śpiewał "zatańczysz ze mną jeszcze raz OSTATNI RAZ" Zgodziłam się a wtedy nagle sufit zaczłą się zawalać. Krzyknęłam i wierza się zawaliła...Mój tato otrzepał sobie spodnie i usiadł na tronie.
Zdziwiłam się, bo nigdzie nie było moich przyjaciół.
-gdzie są moi przyjaciele?
- zamknąłem ich w lochu mam porachunki z Madonną
- NIEEEEEE!
- TAK.
- Tylko ona wie gdzie jest twoja mama.
-COO?
-Brittney Spears, MOJA UKOCHANA..
-KRZYKNĘŁAM i wtedy poczułam pęd powietrza. To Akiko trzymał mnie
za kołnierz i lecieliśmy na płomyczku. Tak teraz urratuje przyjaciół!




WALCZYMY BY ZWYCIĘŻYĆ!!!!!

nasza miłość przetrwa kurwa!







26 komentarzy :

  1. A więc tak. Co do opka, to oczywista prowokacja i każdy przyzna, że po pierwszym ''WTF'' jest nawet zabawnie. Ale chciałem teraz napisać, to iż wiem kim jesteście. Przeprowadziliśmy śledztwo(wraz z detektywem Rutkowskim)i wiemy kim jesteście. Kadżka, a raczej kaczor, to jakiś chłopak z urazem do kobiet (jego bohaterka cały czas się puszcza)więcej informacji o nim dopiero się zbiera xD... Ale najwięcej wiemy o Ayako. Chyba już każdy wie, że to Nami, ale ja staram się podać sensowne argumenty:
    1- Gdy Nami przestała nagrywać Jutubolizy, pojawiła się Ay.
    2- Na jej blogu, napisała: ''PS Drodzy (nie wiem jak Was nawet nazwać), dajcie sobie już spokój z podsyłaniem mi linków do kolejnych prowokacji, bo to już chyba przestało bawić wszystkich, prócz Was xD Srsly, nie mam czasu na sensowne jutubolizy, a co dopiero na kolejne rak kontenty. Może w wakacje się wzajemnie ponabijamy. :* '', tutaj pokazuje nam, że mało ją to wszystko obchodzi i stara się odgonić od siebie podejrzenia, czyż nie sądzicie, że to nie jest przypadkowe, skoro ostatnio wylała się na nią falę heitów.
    3-Ayako utrzymuje styl japońskiej literatury, tak samo jak Nami

    Napisałbym więcej, ale muszę spadać. Pozdrawiam kochane aŁtoreczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. Ayako umie pisać z sensem.
      5. Składnie Nami i Ayako są podobne(oczywiście wtedy, kiedy Ayako pisze normalnie!)
      6. Ayako lubi ironizować. Zgadnijcie kto jeszcze lubi taki styl wypowiedzi? Nami!
      Tyle od pani detektyw

      AHA I fajnie, że ałtoreczki usuwają moje komentarze...

      Usuń
    2. Zgadzam się! To prawda. Nami i Kaczor zdemaskowani!

      Sianomyśliciel

      Usuń
    3. Ciekawe dlaczego Ayako pisze z Kaczorem to gówno-opko. Nudzi je się czy co?

      Usuń
    4. KURWA! NIE JESTEM ŻADNĄ NAMI! WBIJCIE TO SOBIE DO TYCH PUSTYCH ŁBÓW!

      Usuń
  2. Kadżko ujawnij się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujawniam się. Jestem lesbiją...

      Usuń
    2. A może facetem, co Kaczorku?

      Usuń
    3. W związku lesbijskim jedna zazwyczaj jest tą dominującą. Ja właśnie taką jestem...
      #Homofobiawszędzie

      Usuń
    4. Co się stało z błędami?
      Tak? A kto chciał by z tobą być.

      Usuń
    5. Tak się składa, że każdy komć przed publikacją sprawdza moja beta, a mam dziewczynę. Od dłuższego czasu jestem z Ayako <3.

      Usuń
    6. Niemożliwe. Serio, nie wierze, że ktoś tak ogarnięty jak Ayako możne być z takim Kaczorem jak ty.

      Usuń
    7. Jastem kurwanieogarnieta ?!?! Jesteś żałosnym HEITEREM BEZ ŻYCIA WŁĄŚNIE!!! ŻAL PL.

      Usuń
    8. Tego komentarza chyba ci beta nie sprawdziła...

      Sianomyśliciel

      Usuń
    9. Pewnie Ay sobie poszła i Kaczor musiał sam to napisać.

      Usuń
    10. NIE SPROWOKOWAC MNIE! HA HA HA !!!

      Usuń
    11. i ZNOWU HEJTERZY. Do budy suczki hahaha xD

      Usuń
    12. Powiedz mi, jak się nazywa twoja beta i skąd ją wytrzasnęłaś, to uwierzę, że ją w ogóle masz ;)

      Usuń
    13. Poczekaj dziesięć minut, to zobaczysz nowy rozdział.

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony